Sussanna Sussanna

Anar a la pàgina: Mostrant 1 a 15 de 20

Wednesday 15 de May de 2013
PEDRAFORCA 12.05.2013

Sortida en solitari al Pedraforca, per una cosa o un altre mai l'havia fet, dons a 2 anys del meu accident, la tenia que fer. Me vaig quedar a dormir al mirador de Gressolet, i quin regal de sortida de sol, espectacular!, un dia estupendo, tot i que al Verdet, bufava el vent i feia fresqueta....Hi

Saturday 8 de December de 2012
CASTELLETS NOU RÈCORD DE TEMPS !!!

Tot i que ha sigut un dia una mica ventós, he gaudit molt de tota la sortideta, la qualifico així, perquè no he fer aturades de descans fins les Agudes, només a la baixada per beure aigua i admirar el paisatge. Per suposat he deixat el cotxe al Parking de les Ferreres, he trobat neu dura, i alg

Sunday 30 de September de 2012
CURSA DE LA MARRANA---AVITUALLAMENT DEL COLL DE LA MARRANA
Tipus d'Entrada: ÀLBUM DE FOTOS | 1965 visites

Tot i que hem passat una mica de fresca, he de dir que ens ho hem passat molt be, era una alegria el sentir de boca dels participants que la CURSA era guapissima, ens donaven les gracies un darrera l'altre per hi ser allá, mentres a ells els hi faltava l'ale..... FELICITO DES DE EL PRIMER FINS AL

Sunday 15 de July de 2012
El Pic de Molières o Pic de Mulleres de 3.010,1 metres

Quiero dedicar éste álbum a una pareja de montañeros anónimos que me ayudaron a bajar en la grimpada final, al Mountain; sin ellos probablemente me hubiera caido al vacio........GRACIAS, DA GUSTO ENCONTRARSE GENTE ASI........MIL GRACIAS. El Mountain (perro que he adoptado) se ha estrenado e

Tuesday 10 de July de 2012
PERDIGUERO DESDE LITEROLA 08.07.2012

Una salida totalmente aconsejable, la cabaña es de teja solida, pero ignoro su estado por dentro, ascensión muy fàcil, a pasar de su gran desnivel, pero con un poco de forma fisica sin ningún tipo de problemas. La cresta literola estaba limpia de cualquier resto de nieve, pero la tardera de b

Saturday 7 de July de 2012
PUNTA ALTA I COMALESBIENES 30-06-2012

Vam sortir de la presa de cavallers, pujar pel barranc de comalesbienes, estanys de comalesbienes, pic de comalesbienes, punta alta, baixar fins a l'estany de la roca, passar pel refugi ventosa i calvell i baixar fins al parking de cavallers. Vam sortir de cavallers a les 7 del matí i arribar a le

Monday 18 de June de 2012
Daió- Torreneules- GR11.7 o Camí dels Enginyers- Daió

Ruta espectacular y totalmente aconsejable, por la diversidad de paisajes y cims que podemos difrutar, pero de gran dureza, se requiere un gran esfuerzo físico por el gran desnivel; depués de hacer el Torreneules ( 2.711 mtros) hasta el Refugi de Coma de Vaca, es un paseo para alimentar los senti

Tuesday 12 de June de 2012
ESCALADA A CAMARASA

Van estar escalant a peu de carretera, amb un paisatge molt xulo, al costat del riu, en el que l'ombra va aguantar fins ben passat el mig dia. Crec que el màxim de grau que es va fer, va ser un 7a+ (Òskar, Marc i Eli ) oe oe Algunes de les fotos son de Madveras. Gràcies a tot per un dia tant

Saturday 9 de June de 2012
FERRADA CAL CURT- VALLCEBRE-

Ferrada curta, amb un parell de desploms, i una tirada d'esglaons molt separats, amb una alçada de 1.60 cm, no s'arriba, per lo demés molt disfrutona. Afegir que el Rafa, va tenir que ajudar a un dels nois, com tot un socorrista de élite hehehh, molt be nano!!!

Saturday 12 de May de 2012
Com recuperar un cordino 9.05.2012

El Facetoface, es va donar una lliçó a l'Eli i a mi, de com recuperar un cordino, al tenir que abandonar una via.

Thursday 3 de May de 2012
CAN JORBA A LA DRETA DEL TOT 2.05.2012

Wednesday 2 de May de 2012
LA FACU 01.05.2012

Bonic dia a la Facu amb la companyia de L'Eli, David, Maria, Rafa i Judit; i altres Madteneros que estaven a la Zona

Monday 23 de April de 2012
MadBttRocoSenderoStage Abril 2012

Un finde genial, tot i que l'anècdota la va posar el Barça grrrrr Gràcies a tots i totes, per ser tant genials!!!!

Thursday 19 de April de 2012, 00:29:13
En un pas complicat, amb xerramecas
Tipus d'Entrada: VIDEO | 823 visites

Wednesday 18 de April de 2012
Dimecres Rok-sol Gelida 18.04.2012

Avui ha tocat Gelida, amb Eli, Francesc(kpujo), Juan (facetoface) i jo, un dia tapat, sense calor ni fred. Tots tres un megacraks i jo d'aprenenta :, la veritat es que es tot un privilegi tenir uns professors com aquest.