Sussanna Sussanna
Albums de Fotos April de 2012

Monday 23 de April de 2012
MadBttRocoSenderoStage Abril 2012

Un finde genial, tot i que l'anècdota la va posar el Barça grrrrr Gràcies a tots i totes, per ser tant genials!!!!

Wednesday 18 de April de 2012
Dimecres Rok-sol Gelida 18.04.2012

Avui ha tocat Gelida, amb Eli, Francesc(kpujo), Juan (facetoface) i jo, un dia tapat, sense calor ni fred. Tots tres un megacraks i jo d'aprenenta :, la veritat es que es tot un privilegi tenir uns professors com aquest.

Thursday 12 de April de 2012
Dimecres Rok-Sol Torrelles. sector Selva Negra

Varem començar amb una excursió amb el 4x4, per la Serra del Garraf. Desprès al Sector Selva Negra, sols com mussols, vam fer una mica de tots els graus, amb frikades, serps î sargantana i rialles inclosses :P . Un sector molt xulo i com sempre una companyia excelent !!

Saturday 7 de April de 2012
BAUMES CORCADES-CENTELLLES

El Carles l'altre dia va demanar, qui estava disposat a fer ferrades?, i com soc una Kabra boixa, dons..... allà que he anat jo!! Ha sigut un dia genial, amb molt poca gent, la paret estava totalment seca i amb un sol magnífic, tot i que al final del tot, feia molt de vent i ens hem tingut que

Sunday 1 de April de 2012
Totxo de l´Oskar- Montserrat-

Amb un dia de calor horrible, l'Eli va fer un 7a de segona amb desplomat inclòs, la corda; ens va fer la guitza un parell de vegades, però tot va quedar en un parell d'ensurts......però va ser genial :_)