Sussanna Sussanna
Wednesday 15 de May de 2013
PEDRAFORCA 12.05.2013
Tipus d'Entrada: ÀLBUM DE FOTOS

Sortida en solitari al Pedraforca, per una cosa o un altre mai l'havia fet, dons a 2 anys del meu accident, la tenia que fer. Me vaig quedar a dormir al mirador de Gressolet, i quin regal de sortida de sol, espectacular!, un dia estupendo, tot i que al Verdet, bufava el vent i feia fresqueta....Hi havia neu molt dura al Verdet, però es podia esquivar perfectament i a la tartera res de res....per no haver no hi havia ni pedres por poder gaudir d'ella, eren bitlles com als dibuixos animats...

Saturday 8 de December de 2012
CASTELLETS NOU RÈCORD DE TEMPS !!!
Tipus d'Entrada: ÀLBUM DE FOTOS

Tot i que ha sigut un dia una mica ventós, he gaudit molt de tota la sortideta, la qualifico així, perquè no he fer aturades de descans fins les Agudes, només a la baixada per beure aigua i admirar el paisatge. Per suposat he deixat el cotxe al Parking de les Ferreres, he trobat neu dura, i algunes plaques de gel que es podien esquivar perfectament entre els laterals del corriol, en les primeres grimpades algunes planes de neu trepitjada i dura, però cap resta de gel, al últim tram res de res, molta gent a dalt de tot. He trobat un grup de tres nois (pijapins) que han recular al veure per on havien de pujar ainsssss que no es mira la gent els recorreguts. He acabat molt feliç de la meva sortida en solitari :)

Sunday 30 de September de 2012
CURSA DE LA MARRANA---AVITUALLAMENT DEL COLL DE LA MARRANA
Tipus d'Entrada: ÀLBUM DE FOTOS

Tot i que hem passat una mica de fresca, he de dir que ens ho hem passat molt be, era una alegria el sentir de boca dels participants que la CURSA era guapissima, ens donaven les gracies un darrera l'altre per hi ser allá, mentres a ells els hi faltava l'ale..... FELICITO DES DE EL PRIMER FINS AL ÚLTIM, PER AQUESTA GRAN CURSA, i personalment dono les gràcies per deixar-me participar en ella. Salut companys!!